Русские видео

Иностранные видео


Скачать с ютуб O'Sullivan v Wilson FINAL & Presentation 2018 Champ of Champs

Опубликовано: 11 нояб. 2018 г. 1 094 452 просмотра


Скачать видео: Скачать MP3: Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу

Comments
  • The Madone
    The Madone 11 месяцев назад Thanks for not spoiling it by putting the result in the title
  • chaitanya bangera
    chaitanya bangera 9 месяцев назад Started the video rooting for Ronnie, ended up feeling bad for Wilson!
  • Yogesh Suthar
    Yogesh Suthar 9 месяцев назад Same 😕
  • Mattheus Bacelar
    Mattheus Bacelar 2 месяца назад Yes 💔
  • Kaiba111
    Kaiba111 3 недели назад So true
  • Rana Muhammad Tayyab
    Rana Muhammad Tayyab Неделю назад Hahahah
  • Julio Monte
    Julio Monte 6 месяцев назад Mais algum brasileiro viu isso ? Eu assisto o baianinho jogando , pousei aqui pra ver esse tal de Sulivan , fiquei extraordinariamente impressionado.
  • Henrique Dilelio
    Henrique Dilelio 6 месяцев назад Sim.
  • Cordel Com Amor
    Cordel Com Amor 6 месяцев назад Sera que ele irmão do Mr. Bean? Parece demais, até os gestos.
  • Henrique Dilelio
    Henrique Dilelio 6 месяцев назад Ele me lembra uma mistura de Mr. Bean com Ben Stiller.
  • Felipe O'Sullivan
    Felipe O'Sullivan 5 месяцев назад Julio Monte Eu tbm kkkk
  • Julio Monte
    Julio Monte 5 месяцев назад @Cordel Com Amor vdd kkk
  • Roger Douglas
    Roger Douglas 4 месяца назад Com todo respeito ao baianinho ,mas Sullivan é Sullivan
  • RAFA G
    RAFA G 4 месяца назад sullivan é o Pelé da sinuca
  • Roger Douglas
    Roger Douglas 4 месяца назад @Henrique Dilelio uma mistura de mr Bean com Marcelo adnet
  • destruidor12-88
    destruidor12-88 3 месяца назад Esse baianinho não é ninguem perto do Sullivan
  • Állex Guimarães
    Állex Guimarães 3 месяца назад Sim, ele é muito foda!
  • Marcelo Filardi
    Marcelo Filardi 2 месяца назад Ele é simplesmente o melhor de todos os tempos . Só isso 👏👏👏👏👏
  • RotciV Zakaev
    RotciV Zakaev 1 месяц назад Julio Monte tal de sullivan? Já vi que não conhece mesmo.
  • Julio Monte
    Julio Monte 1 месяц назад @RotciV Zakaev não conhecia.
  • Cristiano Oliveira
    Cristiano Oliveira 2 недели назад Ele só é o melhor do mundo c eu n tiver enganado
  • Chaudhary Mohib
    Chaudhary Mohib 11 месяцев назад not only Ronnie's face is similar but his actions also resembles to Mr.Bean :D what a Champ he is Sir, Lots of Love From Pakistan :))
  • George Petersen
    George Petersen 7 месяцев назад Yes he does. Mr. Bean is a class act for sure.
  • Moghal Qadir
    Moghal Qadir 2 месяца назад Yes
  • Alifiman125 Acu125
    Alifiman125 Acu125 1 месяц назад hahaha
  • Danilo Silva
    Danilo Silva 10 месяцев назад (изменено) "O bom! aqui é que nao tem torcida nem de um lado ne dou outro, o mais importante é o espetáculo das tacadas.
  • destruidor12-88
    destruidor12-88 3 месяца назад Então você não sabe inglês nenhum porque da pra ouvir claramente a plateia gritando : come on roonie!
  • alfredo llanes
    alfredo llanes 1 месяц назад M
  • Memee Yoo
    Memee Yoo Год назад Sullivan.. real master mind of this sport..
  • clash ott
    clash ott 11 месяцев назад I didn't know the results and was really nervous as Ronnie wasn't showing his best game but what a dramatic finale
  • Archer
    Archer Год назад I am too strong to face mere mortals, bring me Giants - Edmond Rostand
  • Saurabh Chauhan
    Saurabh Chauhan Год назад this was just so sad! but i love how reasonable both of them were in their remarks
  • ncis
    ncis 11 месяцев назад nice to see both players being honest about their game,instead of the usual trotted out shpeel.ronnie is the epitome of ot being politically correct,always says it like it is.
  • iginimidi
    iginimidi Год назад When Ronnie played it look like when Leonardo da Vinci paint a picture. Brilliant!
  • AdelaeR
    AdelaeR 6 месяцев назад Don't pretend like you know what it looked like when Da Vinci painted pictures.
  • Jordan Vallejo
    Jordan Vallejo 5 месяцев назад Lol
  • Simon Curtis
    Simon Curtis 5 месяцев назад AdelaeR so funny 😂
  • Britto Mill
    Britto Mill Год назад joga demais faz parece que as outras partidas tava só brincando , o cara ficou achando isso tbm
  • Lee Shellam
    Lee Shellam Год назад Ronnie is a legend !
  • JEANLUNO
    JEANLUNO 11 месяцев назад O'Sullivan ovelwhelming superiority is his confidence. He plays finals like he plays in his home, without any fear or pressure. That's also the reason he makes some (rare) stupid mistakes occasionnally, like one would at home, trying an improbable shot. Wilson played super concentrated but with fear. He didn't have fun. Can feel that Ronnie could lose or win, he doesn't really bother.
  • Sarmad Creation
    Sarmad Creation Год назад stuning player ronne ,
  • Ho Winson
    Ho Winson 6 месяцев назад Anybody noticed Ronnie's gesture at 22:01 lol??
  • bullsnutsoz
    bullsnutsoz Год назад Both class acts: kyren has come up in my mind.real gentleman!
  • Tsengel Myagmarjav
    Tsengel Myagmarjav Год назад That middle finger tho hahaha
  • Demon Slayer
    Demon Slayer 8 месяцев назад what a decider that was, the most intense match i seen in ages..:
  • Alison Alves
    Alison Alves 2 месяца назад Simplesmente o maior de todos os tempos!simples assim!